Baza wiedzy
Artykuły
Czy mam dostęp do wysłanych do mnie powiadomień?
TAK. Wszystkie wysłane przez nas powiadomienia, wygenerowane automatycznie przez Panel Klienta...
Czy mogę śledzić moją korespondencję i historię zgłoszeń?
TAK. Pełna historia przesłanych zgłoszeń wraz otrzymanymi odpowiedziami jest widoczna w zakładce...
Gdzie znajdę informacje o moich płatnościach?
Informacje o płatnościach i fakturach są widoczne w kliku miejscach Strefy Klienta.
Pierwsze...
Gdzie znajdę informację o moich usługach i produktach?
W celu uzyskania informacji o swoich usługach zaloguj się do Strefy Klienta. Na stronie głównej...
Jak zmienić hasło do Panelu Klienta mojej usługi?
Opcja zmiany hasła do Panelu Klienta jest dostępna na stronie...
Czy mogę zaktualizować swoje dane?
TAK. Dane teleadresowe oraz informacje dotyczące sposobu rozliczeń można zmienić przy pomocy...
Panel Klienta – pierwsze logowanie
Po dokonaniu rejestracji do serwisu o12.pl otrzymasz na wskazany wcześniej przez siebie adres...
Jak utworzyć zapytanie do działu obsługi?
Dowolne zapytanie lub zgłoszenie problemu technicznego może być wysłane po zalogowaniu do Panelu...