Baza wiedzy

Artykuły

Czy mam dostęp do wysłanych do mnie powiadomień? TAK. Wszystkie wysłane przez nas powiadomienia, wygenerowane automatycznie przez Panel Klienta... Czy mogę dokonać zbiorczej płatności za kilka faktur pro forma? TAK. Panel Strefy Klienta daje możliwość dokonania płatności za wszystkie nieopłacone faktury pro... Czy mogę zmienić pytanie bezpieczeństwa? TAK. Zmiana pytania bezpieczeństwa jest dostępna przy pomocy opcji Aktualizuj swoje dane dostępną... Czy mogę śledzić moją korespondencję i historię zgłoszeń? TAK. Pełna historia przesłanych zgłoszeń wraz otrzymanymi odpowiedziami jest widoczna w zakładce... Czy mogę śledzić status sieci i serwerów, na których są umieszczone moje usługi? TAK. Informacja o stanie sieci oraz statusie serwerów  jest dostępna po wyborze zakładki Wsparcie... Gdzie znajdę informacje o moich płatnościach? Informacje o płatnościach i fakturach są widoczne w kliku miejscach Strefy Klienta.   Pierwsze... Gdzie znajdę informację o moich usługach i produktach? W celu uzyskania informacji o swoich usługach zaloguj się do Strefy Klienta. Na stronie głównej... Jak zmienić hasło do Panelu Klienta mojej usługi? Opcja zmiany hasła do Panelu Klienta jest dostępna po zalogowaniu do Strefy w zakładce Witaj >... Czy mogę zaktualizować swoje dane? TAK. Dane teleadresowe oraz informacje dotyczące sposobu rozliczeń można zmienić przy pomocy... Panel Klienta – pierwsze logowanie Po dokonaniu rejestracji do serwisu o12.pl otrzymasz na wskazany wcześniej przez siebie adres... Jak utworzyć zapytanie do działu obsługi? Dowolne zapytanie lub zgłoszenie problemu technicznego może być wysłane po zalogowaniu do Panelu...
« Powrót