Baza wiedzy

Panel Klienta – pierwsze logowanie Drukuj

  • 503

Po dokonaniu rejestracji do serwisu o12.pl otrzymasz na wskazany wcześniej przez siebie adres e-mail wiadomość powitalną. W wiadomości tej będą znajdować się dane dostępowe do konta z wyjątkiem hasła, które było ustalone podczas tworzenia konta.

Pierwsze logowanie do Panelu Klienta o12.pl

Aby zalogować się do Panelu Klienta o12.pl, należy wejść na stronę https://o12.pl/panel/index.php/login i wpisać dane dostępowe. Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij „Nie pamiętasz hasła?” i podaj adres e-mail ustalony w momencie rejestracji. Po przesłaniu zgłoszenia na wspomniany adres zostanie wysłana wiadomość z linkiem umożliwiającym zmianę hasła. Po kliknięciu w link należy prawidłowo odpowiedzieć na pytanie bezpieczeństwa, a następnie ustalić nowe hasło.

Po zalogowaniu zobaczysz stronę główną Panelu Klienta. Z tego poziomu możesz aktualizować swoje dane, dokonywać płatności, zarządzać usługami oraz zamawiać nowe. W razie potrzeby będziesz mógł również w łatwy i szybki sposób skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.

Zakładka Usługi

W tej zakładce znajdziesz informacje na temat wszystkich usług hostingowych, które posiadasz w swoim Panelu Klienta. Po kliknięciu danej usługi hostingu zobaczysz szczegółowe informacje na jego temat oraz będziesz miał dostęp do takich akcji, jak Zaloguj do cPanel, Zaloguj do Webmail, Zmień hasło, Podniesienie pakietu.

Zakładka Domeny

W tym miejscu znajdziesz listę wszystkich domen, które posiadasz w swoim Panelu Klienta. Możesz nimi zarządzać, zmieniać ich konfigurację, jak również zgłosić chęć transferu. Dodatkowo z tego poziomu masz możliwość rejestracji nowej domeny.

Zakładka Wsparcie

Jeżeli będziesz miał jakiekolwiek pytania, ta zakładka umożliwi Ci szybki kontakt poprzez utworzenie wewnętrznego zgłoszenia. Po wysłaniu zapytania zobaczysz je na liście historii zgłoszeń, dzięki czemu będziesz mógł w łatwy sposób śledzić korespondencję z Działem Obsługi Klienta.
Znajdują się tutaj również opcje: Aktualności, Baza wiedzy, Pliki do pobrania.
Więcej informacji znajduje się na stronie https://o12.pl/panel/index.php/knowledgebase/193/Czy-mog%C4%99-%C5%9Bledzi%C4%87-moj%C4%85-korespondencj%C4%99-i-histori%C4%99-zg%C5%82osze%C5%84.html.

Zakładka Faktury

Znajdziesz w niej historię wszystkich swoich płatności wraz z listą proform do opłacenia. Więcej na ten temat przeczytasz pod adresem https://o12.pl/panel/index.php/knowledgebase/187/Gdzie-znajd%C4%99-informacje-o-moich-p%C5%82atno%C5%9Bciach.html.

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi instrukcjami dostępnymi w Bazie Wiedzy, które znajdziesz w zakładce Wsparcie.


W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy również do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem 814 511 511 lub drogą mailową na adres bok@o12.pl.


Czy ta odpowiedź była pomocna?

« Powrót