Baza wiedzy

Jak utworzyć zapytanie do działu obsługi? Drukuj

  • 1430

Dowolne zapytanie lub zgłoszenie problemu technicznego może być wysłane po zalogowaniu do Panelu Klienta w zakładce Wsparcie w menu głównym.
 
 
 
Po kliknięciu opcji Wyślij zgłoszenie należy wybrać odpowiedniego adresata wiadomości.
 
 
Na kolejnej stronie pojawi się formularz zgłoszenia, w którym domyślnie wypełnione są pola Klient, e-mail Klienta oraz dział firmy, z którym chcemy się skontaktować. Na tym etapie można zmienić dział, do którego kierowane jest zgłoszenie.
 
Aby poprawnie wypełnić formularz, należy wprowadzić pole Temat, wybrać Rodzaj usługi, której dotyczy zapytanie, nadać odpowiedni Priorytet zgłoszeniu oraz wpisać treść wiadomości.
Do zgłoszenia można dołączyć pliki, np. ze zrzutami ekranów, informacjami o błędach itp., które w znacznym stopniu ułatwiają diagnozę problemu lub przekazują dodatkowe informacje. Wysłanie wypełnionego formularza następuje po wybraniu opcji Wyślij
Po jego wysłaniu widzimy potwierdzenie przyjęcia wraz z identyfikatorem nadanym zgłoszeniu. Równocześnie na adres e-mail podany w zgłoszeniu zostaje automatycznie przesłane dodatkowe potwierdzenie jego wysłania.
 

Czy ta odpowiedź była pomocna?

« Powrót