Baza wiedzy

Procedura zawieszenia kont hostingowych Drukuj

  • 3

Konta hostingowe na o12.pl mogą być zawieszone z kilku przyczyn:

  • nieopłacenia konta na kolejny okres abonamentowy,
  • przekroczenia miesięcznego limitu transferu,
  • nieprzestrzegania postanowień Regulaminu usług.

Jeśli konto zostanie zawieszone z powodu przekroczenia terminu płatności, jest utrzymywane w tym stanie na serwerach o12.pl do 14 dni. Aby ponownie aktywować usługę, wystarczy dokonać płatności w ciągu wspomnianych 14 dni, co jednocześnie poskutkuje przedłużeniem usługi.

Po upływie 14 dni od zawieszenia konta na skutek wygaśnięcia ważności usługi konto z całą jego zawartością jest usuwane z serwerów o12.pl bez możliwości przywrócenia danych.

Przed zawieszeniem konta z powodu braku wpłaty wysyłamy powiadomienia na autoryzowane adresy e-mail zdefiniowane przez użytkownika usługi w Strefie Klienta. Prosimy dbać o aktualność danych kontaktowych.

W przypadku zawieszenia konta na skutek przekroczenia limitu miesięcznego transferu danych sugerujemy zmianę planu usługi na wyższy pakiet zapewniający odpowiednio wysoki poziom transferu.

Jeśli konto zostanie zawieszone przez Biuro Obsługi lub Dział Techniczny z innych powodów określonych w Regulaminie, prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów oraz warunków zdjęcia takiej blokady.

Mając na uwadze powyższe informacje i przestrzegając postanowień Regulaminu dostępnego pod adresem http://o12.pl/dokumenty, unikniesz przykrych konsekwencji związanych z zawieszeniem konta.


Czy ta odpowiedź była pomocna?

« Powrót