Do panelu administracyjnego możesz zalogować się na dwa sposoby. Jeden z nich to wejście do cPanelu bezpośrednio z poziomu Strefy Klienta na stronie o12.pl. Gdy przejdziesz do szczegółów konta hostingowego w zakładce Usługi > Hosting, następnie w sekcji Akcje, kliknij Zaloguj do cPanel.
Nie musisz jednak logować się do Strefy Klienta, aby wejść do panelu zarządzania kontem. Najczęściej dużo szybszą metodą jest wykorzystanie bezpośredniego adresu, którego postać to:
https://nazwadomeny/cpanel
gdzie nazwadomeny jest dowolną domeną działającą na Twoim koncie.
Jeśli domena nie jest jeszcze zarejestrowana lub przedelegowana na nasze serwery DNS, możesz także użyć adresu:
https://AdresIPSerwera/cpanel
gdzie AdresIPSerwera to numer maszyny, na której działa Twoja usługa. Informację o adresie IP znajdziesz w mailu, który otrzymałeś od nas po aktywacji konta hostingowego. Kopia tej wiadomości jest także przechowywana przez pewien czas w Strefie Klienta w dziale Powiadomienia
Po uruchomieniu ww. adresu zobaczysz stronę z formularzem logowania. Wpisz swój login i hasło, aby się zalogować. Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz je zmienić bezpośrednio w Strefie Klienta na stronie o12.pl. Informację na temat zmiany hasła znajdziesz tutaj.
Jeśli strona logowania nie zostanie u Ciebie poprawnie wyświetlona, upewnij się, czy w swojej sieci nie masz blokowanego portu 2083, na którym pracuje cPanel. Jeśli tak jest, poproś administratora swojej sieci o zdjęcie blokady dla tego portu.
Nie musisz jednak logować się do Strefy Klienta, aby wejść do panelu zarządzania kontem. Najczęściej dużo szybszą metodą jest wykorzystanie bezpośredniego adresu, którego postać to:
https://nazwadomeny/cpanel
gdzie nazwadomeny jest dowolną domeną działającą na Twoim koncie.
Jeśli domena nie jest jeszcze zarejestrowana lub przedelegowana na nasze serwery DNS, możesz także użyć adresu:
https://AdresIPSerwera/cpanel
gdzie AdresIPSerwera to numer maszyny, na której działa Twoja usługa. Informację o adresie IP znajdziesz w mailu, który otrzymałeś od nas po aktywacji konta hostingowego. Kopia tej wiadomości jest także przechowywana przez pewien czas w Strefie Klienta w dziale Powiadomienia
Po uruchomieniu ww. adresu zobaczysz stronę z formularzem logowania. Wpisz swój login i hasło, aby się zalogować. Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz je zmienić bezpośrednio w Strefie Klienta na stronie o12.pl. Informację na temat zmiany hasła znajdziesz tutaj.
Jeśli strona logowania nie zostanie u Ciebie poprawnie wyświetlona, upewnij się, czy w swojej sieci nie masz blokowanego portu 2083, na którym pracuje cPanel. Jeśli tak jest, poproś administratora swojej sieci o zdjęcie blokady dla tego portu.