Informujemy, że zmianie ulega sposób otwierania zgłoszeń do działu technicznego. Aktualnie możliwe będzie utworzenie zgłoszenia wyłącznie po uprzednim zalogowaniu się do Strefy Klienta. Zmiana ma na celu usprawnienie obsługi technicznej i wyeliminowanie zgłoszeń pochodzących z nieautoryzowanych adresów email, co znacząco podniesie poziom bezpieczeństwa i ochrony danych, a także ułatwi i usprawni pracę techników. Tak utworzone zgłoszenie przekaże do technika także adres IP skąd zgłoszenie zostało utworzone co w wielu sytuacjach pozwoli na szybką diagnozę problemu jak np. blokada numeru IP na firewallu itp.

Zgłoszenia tworzone na BOK oraz pozostałe działy na tą chwilę pozostają bez zmian.

Przypominamy także, że w Panelu Klienta jest dostępna opcja tworzenia subkont, dzięki czemu gdy zaistnieje potrzeba udostępnienia osobie lub firmie trzeciej możliwości kontaktu z działem technicznym można dla takiej osoby/firmy utworzyć subkonto nadając jednocześnie prawo do tworzenia zgłoszeń. Wówczas taka osoba będzie mogła utworzyć zgłoszenie bez ingerencji w pozostałe zasoby Panelu Klienta, a sam Klient będzie miał pełną kontrolę nad korespondencją prowadzoną przez tą osobę z działem technicznym lub innym.



24.06.2010





« Wstecz

Powered by WHMCompleteSolution