Zaufali nam

Big Cyc

Masz problem z wyborem?

Skontaktuj się z naszym konsultantem, podpowie Ci optymalne rozwiązanie.

Masz pytania?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Co na Wiedzodajni?

Jak dodać pasek z informacją o ciasteczkach
Jak dodać pasek z informacją o ciasteczkach
 

U nas jesteś bezpieczny

website security

Ty też możesz chronić stronę i swoich Klientów. Sprawdź szczegóły.

Polityka prywatności

Jakie dane o Tobie zbieramy?

Zamawiając usługę lub rejestrując nowe konto Klienta
Abyś mógł skorzystać z funkcji naszego systemu związanych z zamawianiem usług/towarów i poźniejszego korzystania z nich będziesz musiał się zarejestrować. Podczas rejestracji zapytamy Cię o Twój adres email, imię i nazwisko, dane teleadresowe, nazwę firmy i jej dane (jeśli zamawiasz jako firma) oraz hasło jakiego będziesz używał do logowania się na Strefę Klienta.

Dane zbierane automatycznie
Podczas Twojej wizyty na naszej stronie internetowej, automatycznie zbierane są dane dotyczące Twojej wizyty, np. Twój adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp.

Dane zbierane, gdy kontaktujesz się z nami
Gdy kontaktujesz się z nami za pomocą strony internetowej, telefonu, poczty email, itp. przekazujesz nam w ten sposób swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, adres email, telefon, itp.

W jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane?

W żadnym wypadku nie będziemy sprzedawali danych zebranych o Tobie podmiotom trzecim.
Dane zbierane podczas rejestracji/składania zamówienia/aktualizacji danych będą wykorzystane wyłącznie do celów firmy prot związanych z obsługą Klienta oraz umożliwienia Tobie logowania sie do Strefy Klienta gdzie m.in. możesz aktualizować swoje dane. Rejestracja jest obowiązkowa jeżeli chcesz dokonać zakupu naszych usług/towarów.

Dane zbierane podczas transakcji zakupu będą wykorzystane w celu realizacji transakcji, w tym pobrania od Ciebie pieniędzy oraz wykonania zamówionych usług czy wysyłki zamówionych towarów. Twoje dane w tym celu są przekazane firmie obsługującej transakcje płatnicze w celu obciążęnia Twojej karty kredytowej, konta bankowego etc... Podanie tych danych nie jest obowiązkowe jeżeli nie chcesz dokonać płatności przez system transakcji On-Line.

Na adres email podany podczas rejestracji lub gdy zmieniłeś stary adres na nowy bądź też dodałeś kolejny kontakt, będziemy wysyłać komunikaty techniczne, powiadomienia dotyczące ważności usług, opłat oraz biuletyn informacyjny, w którym informujemy o ważnych wydarzeniach związanych z usługami firmy prot. W dowolnej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania Biuletynu.

Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej, zbierania danych demograficznych o naszych użytkownikach, lub do personalizacji zawartości naszych stron internetowych. Dane te są zbierane automatycznie o każdym użytkowniku.

Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Tobą, a naszym serwisem i Biurem Obsługi Klienta będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie.
W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, Twoje dane mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoraru zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Baza danych zarejestrowana jest w GIODO.
W przypadku naruszenia Regulaminu naszego serwisu/usług, naruszenia prawa, lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić Twoje dane organom wymiaru sprawiedliwości.

W jaki sposób będziemy się z Tobą kontaktować?

Jeżeli dokonałeś transakcji zakupu usługi/towaru, możesz otrzymać od nas emaile dotyczące Twojej transakcji. Możemy również kontaktować się z Tobą telefonicznie, jeżeli będziemy mieli ważne informacje dotyczące Twojej transakcji lub działania usługi. Możemy także wysyłać informacje dotyczące wygasajacych usług oraz przypomnienia dotyczące płatności przyszłych i/lub zaległych. Komunikujemy sie z Tobą pisząc wyłacznie na autoryzowane adresy email, czyli takie, które podałeś w Strefie Klienta w ustawieniach swojego konta. Możesz tam zmienić główny adres email, a także utworzyć dodatkowe kontakty i okreslić czy na nie maja być wysyłane powiadomienia dotyczące płatności, wygasających usług itd. Podane przez Ciebie adresy email (tzw. autoryzowane) są o tyle ważne, że wydawane przez Ciebie dyspozycje związane z usługą mogą być realizowane wyłącznie gdy są wysyłane z takiego autoryzowanego adresu lub zgłoszenie utworzysz z poziomu Strefy Klienta w zakładce zgłoszeń po uprzednim poprawnym zalogowaniu się.

Jeśli tworzysz dodatkowy kontakt, któremu przydzielasz prawo do wydawania dyspozycji, pamiętaj aby usunąć go jeśli zaprzestaniesz współpracy z osobą/firmą, która jest właśccielem tego adresu.

W jaki sposób możesz poinformować nas o zmianie danych?

Po zalogowaniu się do Strefy Klienta ze strony o12.pl i wybraniu sekcji "Moje Dane", możesz wprowadzić zmiany lub usunąć swoje dane osobowe w tym także dodatkowe kontakty jakie utworzyłeś. Nasz system gromadzi informacje na temat zmiany głównych danych Abonenta usług używanych do transakcji gdyż są one częscią rachunku lub faktury. Danych zbieranych automatycznie nie da się zmienić lub usunąć.

Wykorzystanie ciasteczek ("cookies")

Nasza strona internetowa może wykorzystywać mechanizm ciasteczek "cookies", który służy do identyfikacji Twojej przeglądarki podczas korzystania z naszej strony, po to abyśmy wiedzieli jaką stronę Ci wyświetlić. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych. na stronach działu Wiedzodajnia możemy emitować reklamy pochądzące z sieci Google AdWords oraz od innych sieci reklamowych. Do wyświetlania reklam dostawcy tacy jak Google wykorzystują mechanizmy cookies DoubleClick. Pozwala to sieci reklamowej dostosować do odwiedzającego emitowane reklamy na podstawie poprzednich odwiedzin tej lub innych witryn. Możesz zrezygnować z wykorzystywania pliku cookie DoubleClick do wyświetlania reklam opartych na zainteresowaniach. Aby to zrobić skorzystaj ze strony http://aboutads.info. Więcej informacji znajdziesz na stronie Polityka Cookies.

W jaki sposób zabezpieczamy Twoje dane osobowe?

Komunikacja między Twoim komputerem, a naszym serwerem gdy zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe, a także gdy logujesz sie do Strefy Klienta, jest zaszyfrowana z użyciem protokołu SSL (Secure Socket Layer). Dodatkowo nasze bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich.

Zmiany polityki prywatności

Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie.

Kontakt

Firma zbierająca dane: PROT Profesjonalne Technologie Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Cystersów 20a, 31-553 Kraków, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000617577, kapitał zakładowy 5 000,00 zł (w całości opłacony), numer REGON: 364413266, NIP: 6751544465.

W razie dodatkowych pytań dotyczących ochrony prywatności, prosimy o kontakt korzystając z formularza kontaktowego na stronie kontaktowej lub pisząc na adres Biura Obsługi Klienta bok@o12.pl

Hosting

Rejestracja domen

Tworzymy strony WWW

Firma

Platforma hostingowa o12.pl :: PROT Profesjonalne Technologie Sp. z o.o. 2003-2016