Baza wiedzy

Jak sprawdzić czy e-mail nie utknął w filtrze antyspamowym? Drukuj

  • 1

Informacji na temat wiadomości, które mogły utknąć w filtrze antyspamowym szukaj w sekcji Przychodzące panelu zarządzania SE w opcjach Kwarantanna spamu i Wyszukiwarka logów.


Przychodzące




Kwarantanna
(możliwy spam)
W panelu zarządzania SpamExperts kliknij na opcję Kwarantanna spamu, która pokaże Ci wszystkie wiadomości, odnośnie których filtr antyspamowy nie jest pewny czy są spamem.
Aby podejrzeć treść wiadomości kliknij temat wiadomości. Jeśli znasz adres odbiorcy lub nadawcy lub temat wiadomości, możesz skorzystać z wyszukiwarki. Po wprowadzeniu odpowiednich kryteriów naciśnij przycisk Szukaj. Zwrócona lista zawierać będzie wiadomości spełniające podane przez Ciebie kryteria.
Aby uwolnić e-mail z kwarantanny kliknij na ikonce koperty w kolumnie Działanie. Uwolnione wiadomości pojawią się w skrzynce odbiorczej w przeciągu jednej godziny.





Wyszukiwarka logów

Kliknij na ikonie Wyszukiwarka logów, wprowadź zakres przeszukiwanych dat (pozostałe pola mogą pozostać puste lub uzupełnij je zawężając kryteria wyszukiwania), a następnie kliknij przycisk Rozpocznij wyszukiwanie. Zwracana lista zawiera wykaz wiadomości, które były przetwarzane w przeszłości, uwzględniając e-maile czasowo odrzucone (oczekujące na powtórne dostarczenia) oraz trwale odrzucone. Nie ma możliwości podglądu wiadomości trwale odrzuconych ani ich uwolnienia.






W tabeli zwracanej przez wyszukiwarkę logów jest dostępna kolumna Klasyfikacja. Najczęstsze są jej 3 rodzaje:
ACCEPTED - wiadomość przeszła przez filtr antyspamowy i została dostarczona do skrzynki odbiorcy
TEMPORARILY REJECTED - wiadomości została tymczasowo odrzucona,  uwierzytelnione serwery spełniające standardy RFC będą próbowały ponownie dostarczyć wiadomość
REJCTED - wiadomość została odrzucona, poniżej wyświetlane są powody odrzucenia, którymi najczęściej są: Considered spam - e-mail zidentyfikowany jako spam przez filtr zasad, Content looked like spam - treść wiadomości została zakwalifikowana jako spam, Sender's domain is missing DNS records - błędne wpisy DNS.


Czy ta odpowiedź była pomocna?

« Powrót