Przeszukaj Wiedzodajnię

Przejdź do wyszukiwarki globalnej

Poradniki na Twój Email

Praktyczne informacje i specjalne oferty prosto na Twoją skrzynkę email.

Wpisz Email: 
 

Ostatnie Artykuły

Jak dodać pasek z informacją o ciasteczkach
 
Apptiker - czyli narzędzia dla strony www
 
Mierzymy wydajność strony internetowej
 
Mniej znane funkcje Google
 
Wielkie zmiany w Google
 

Ostatni komentarz

Subskrybuj kanał RSS

Kanał RSS

Od teraz o wszystkim co godne uwagi dowiesz się błyskawicznie.

U nas jesteś bezpieczny

website security

Ty też możesz chronić stronę i swoich Klientów. Sprawdź szczegóły.

Apptiker

Zarządzanie kanałami SocialMedia w firmie

Autor: , Data publikacji , Kategoria: Social Media, Marketing sieciowy;
Zarządzanie kanałami SocialMedia w firmie

Przy obecnej ilości mediów społecznościowych, z których co prawda zaledwie kilka liczy się na rynku, jest rzeczą nad wyraz trudną dobrze zarządzać profilami społecznościowymi firmy na chociażby części z nich. Nie chodzi tu wyłącznie o to, że każdy portal jest inny i ma inną specyfikę, ale o to, że przeskakiwanie z jednego profilu na drugi nie jest ani wygodne, ani tym bardziej efektywne i na dłuższą metę firmy najczęściej decydują się na utrzymanie tylko jednego profilu np. Facebooka, a reszta jest porzucana.

Dla tych wszystkich, którym zależy na stałej obecności na topowych portalach, na ciągłym kontakcie z fanami i pozyskiwaniu nowych, co może świetnie budować i umacniać relacje z Klientami firmy, istnieją sposoby na centralizację zarządzania SM. Jednym z takich sposobów jest wykorzystanie możliwości jakie oferuje serwis Sprout Social. Dlaczego akurat ten serwis? Ponieważ jako jeden z niewielu i to zaledwie od tygodnia oferuje możliwość zarządzania wieloma kanałami społecznościowymi łącznie z Googl+, a to póki co rzadkość i nie da się ukryć spory atut.

"Połączenie z Google+ było bardzo oczekiwane i dziś umacnia Sprout jako w pełni zintegrowaną platformę do zarządzania społecznościami", mówił Justyn Howard, założyciel i prezes Sprout Social. "Nasi klienci mogą teraz bez najmniejszych problemów współpracować z milionami ludzi, którzy korzystają z Google+, łącząc ich ze sobą i budując silniejszą więź z marką."

I rzeczywiście. Platforma do zarządzania mediami społecznościowymi umożliwia swoim użytkownikom nawet korzystanie z kręgów Google+, a już wkrótce klienci Sprout Social będą mieli możliwość kreowania konkretnych kręgów i zarządzania ich funkcjonalnością łącznie z planowaniem postów.

Sprawna komunikacja z fanami na profilu społecznościowym, to kluczowa sprawa. Korzystając z wielu profili na różnych portalach społecznościowych niestety łatwo można pominąć wiadomości publikowane przez użytkowników profilu. Narzędzia takie jak Sprout Social pozwalają zarządzać wszystkimi wiadomościami z różnych portali w ramach jednej skrzynki odbiorczej. To trochę tak jakbyśmy mieli w programie pocztowym kilka różnych kont email, z których wiadomości spływają w jedno miejsce, gdzie dalej możemy je wygodnie przeglądać i na nie odpowiadać. Olbrzymia wygoda i olbrzymia oszczędność czasu, a dodatkowo komunikacja może przebiegać nieporównywalnie sprawniej i bez zakłóceń.

Oczywiście Sprout Social to nie tylko zarządzanie komunikacją, ale także szereg narzędzi, które pozwalają badać efektywność podejmowanych działań. Mamy do dyspozycji narzędzia analityczne przy pomocy, których możemy analizować skuteczność akcji prowadzonych przez firmę w obszarze SM. Mamy monitoring, który sprawdza co ludzie piszą na  temat Twojej firmy. Mamy nawet CRM do zarządzania relacjami z naszymi fanami oraz helpdesk, którym można poprowadzić dział wsparcia dotyczący np. produktów firmy, skierowany do Klientów wykorzystujących aktywnie media społecznościowe.

 

Ocena: 54321 (5.00/5), bazuje na 2 głosach.

 

Udostępnij ten artykuł innym:

 

Podobne artykuły

 
comments powered by Disqus

Hosting

Rejestracja domen

Tworzymy strony WWW

Firma

Platforma hostingowa o12.pl . 2003-2022