Przeszukaj Wiedzodajnię

Przejdź do wyszukiwarki globalnej

Poradniki na Twój Email

Praktyczne informacje i specjalne oferty prosto na Twoją skrzynkę email.

Wpisz Email: 
 

Ostatnie Artykuły

Jak dodać pasek z informacją o ciasteczkach
 
Apptiker - czyli narzędzia dla strony www
 
Mierzymy wydajność strony internetowej
 
Mniej znane funkcje Google
 
Wielkie zmiany w Google
 

Ostatni komentarz

Subskrybuj kanał RSS

Kanał RSS

Od teraz o wszystkim co godne uwagi dowiesz się błyskawicznie.

U nas jesteś bezpieczny

website security

Ty też możesz chronić stronę i swoich Klientów. Sprawdź szczegóły.

Apptiker

Nie masz strony www - tracisz Klientów

Autor: , Data publikacji , Kategoria: Marketing sieciowy;
Nie masz strony www - tracisz Klientów

Jak wskazują badania przeprowadzone przez SMG/KRC mimo rosnącej w ostatnich latach świadomości, co do korzyści płynących z posiadania firmowej strony www, nadal prawie połowa małych i średnich przedsiębiorców w naszym kraju nie widzi potrzeby jej uruchomienia. Wśród przedsiębiorców zatrudniających 1 - 3 osoby aż 46 % nawet nie planuje takiej inwestycji! Nieco lepiej przedstawia się sytuacja wsród firm zajmujących się eksportem, bo "tylko" 36 % z nich nie ma jeszcze swojej strony www. 

Sytuacja taka może dziwić, zwłaszcza użytkowników internetu, dla których jest on głównym źródłem pozyskiwania informacji, rozrywki, zakupów, itp... i którzy nie wyobrażają sobie tego, jak można dziś sprawnie funkcjonować bez tego medium.

Reklama w internecie jest obecnie jedną z najtańszych i najskuteczniejszych form promocji, a własna strona www to narzędzie porównywalne z telefonem czy faksem, bez których cieżko się obejść. To już nie ekstrawagancja ale coraz częściej "być lub nie" firmy. Warto więc zmienić podejście i zainwestować w sieciowy wizerunek, zwłaszcza, że koszty utworzenia i utrzymania strony nie są wysokie, a korzyści i potencjału nie sposób przecenić. Warto także zwrócić uwagę na to jak dynamicznie zaczyna rozwijać się rynek urządzeń i pogramów mobilnych, można nawet stwierdzić, że Ci którzy dziś przesypiają temat będą mieli o wiele więcej do nadrobienia w niedalekiej przyszłości.

Dzięki internetowi przedsiębiorcy z sektora MŚP mogą funkcjonować obok gigantów, prezentując swoje produkty lub usługi równie dobrze, a niekiedy nawet lepiej. Internet niweluje problem lokalizacji firmy, ponieważ dzięki transakcjom on-line przestaje być ważne miejsce jej fizycznego istnienia. Dzięki sieci przedsiębiorca może  wyjść ze swoim produktem bądź usługą nie tylko poza własne miasto czy województwo, ma swobodny dostęp do rynku globalnego, a więc w praktyce także nieogranicznone możliwości ekspansji. Korzyści wymienić można wiele, jednak mimo tego nadal trudno przebić się do świadomości właścicieli sporej grupy firm w Polsce, co wyniki cytowanych na wstępie badań wyraźnie potwierdzają. Nie może to jednak trwać wiecznie. Rewolucja informatyczna, której jesteśmy świadkami nie pozostawia żadnych złudzeń obecnym i przyszłym przedsiębiorcom, albo będziesz w sieci albo przestaniesz istnieć. 

 

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

 

Udostępnij ten artykuł innym:

 

Podobne artykuły

 
comments powered by Disqus

Hosting

Rejestracja domen

Tworzymy strony WWW

Firma

Platforma hostingowa o12.pl . 2003-2019