Praktyczne informacje i specjalne oferty prosto na Twoją skrzynkę email.
Od teraz o wszystkim co godne uwagi dowiesz się błyskawicznie.
Ty też możesz chronić stronę i swoich Klientów. Sprawdź szczegóły.
Każda firma wchodząc na rynek zastanawia się w jaki sposób wypromować swoje usługi lub produkty, tak aby pozyskać możliwie największą ilość Klientów, sprawić aby byli zadowoleni i pozostali wierni marce. Nie jest to zadanie łatwe, ale czy musi być drogie?
Takie kanały jak TV to świetny nośnik treści reklamowych jednak wiemy jak potwornie drogi jest czas antenowy i tylko nieliczni mogą sobie na niego pozwolić, a jeszcze mniejsza garstka na reklamy w czasie największej oglądalności. W związku z tym w naturalny sposób musiały ukształtować się inne kanały, takie gdzie przeciętny właściciel małej firmy czy osoba dopiero rozpoczynająca działalność gospodarczą mają szansę zaprezentować się szerszemu odbiorcy. Tymi kanałami są m.in. strony internetowe, usługi związane z pozycjonowaniem oraz media społecznościowe.
Kolejny odcinek Akademii Biznesu analizuje możliwości promocji jakimi dysponuje dziś początkujący przedsiębiorca i doradza na jakie elementy powinien zwrócić uwagę. Zalicza się do nich wspomniany już projekt profesjonalnej strony internetowej, jej właściwe wypozycjonowanie oraz tzw. promocja aktywna, w której mieści się m.in. działalność na forach internetowych, marketing wirusowy, marketing kontrowersyjny - choć na ten mogą sobie pozwolić raczej nieliczni z uwagi na ryzykowny charakter przekazywanych treści - i inne.
Zapraszamy do obejrzenia 7 odcinka Akademii Biznesu.
Udostępnij ten artykuł innym: