Przeszukaj Wiedzodajnię

Przejdź do wyszukiwarki globalnej

Poradniki na Twój Email

Praktyczne informacje i specjalne oferty prosto na Twoją skrzynkę email.

Wpisz Email: 
 

Ostatnie Artykuły

Jak dodać pasek z informacją o ciasteczkach
 
Apptiker - czyli narzędzia dla strony www
 
Mierzymy wydajność strony internetowej
 
Mniej znane funkcje Google
 
Wielkie zmiany w Google
 

Ostatni komentarz

Subskrybuj kanał RSS

Kanał RSS

Od teraz o wszystkim co godne uwagi dowiesz się błyskawicznie.

U nas jesteś bezpieczny

website security

Ty też możesz chronić stronę i swoich Klientów. Sprawdź szczegóły.

Apptiker

Facebook chce więcej

Autor: , Data publikacji , Kategoria: Social Media, Marketing sieciowy;
Facebook chce więcej

Facebook to bezdyskusyjnie moloch internetowy, który może się chwalić blisko miliardową bazą aktywnych użytkowników. Okazuje się jednak, że jak do tej pory nie wykorzystuje on w pełni potencjału reklamy mobilnej, a jest o co powalczyć, bo każdego dnia rynek ten dynamicznie się powiększa głównie za sprawą użytkowników smartfonów i tabletów.

Jak informuje Wall Street Journal, Facebook już wkrótce zamierza zaprezentować nowy produkt reklamowy dzięki, któremu chce w końcu zacząć zarabiać na rynku mobilnym. OK, to zrozumiałe bo przecież takie serwisy żyją z reklam, jednak w tym wypadku pewne kontrowersje może budzić sposób pozyskiwania informacji na temat preferencji użytkowników.

Facebook Connect to usługa umożliwiająca integrację zewnętrznego serwisu z Facebookiem dzięki czemu użytkownik może zalogować się na takiej stronie korzystając ze swojego konta FB. Bardzo wygodna funkcjonalność, z której korzysta praktycznie każdy liczący się projekt w sieci. Nowy mechanizm Facebooka ma monitorować aktywność użytkowników na stronach, na które w ten sposób się logują. Następnie w strumieniu mobilnym gigant będzie serwował użytkownikowi odpowiednio dobrane, tzw. nieinwazyjne reklamy. Jeśli w reklamę klikniemy Facebook otrzyma za to wynagrodzenie od reklamodawcy.

I tu pojawia się pytanie czy śledzenie aktywności na stronach partnerów czyli na stronach najczęściej zupełnie odmiennych od Facebooka nie jest zbyt daleką ingerencją w prywatność użytkowników. Jeśli nie dostaną oni możliwości decydowania o tym czy chcą uczestniczyć w programie nieinwazyjnych reklam FB z pewnością spotka się to ze sporą falą krytyki.

 

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

 

Udostępnij ten artykuł innym:

 

Podobne artykuły

 
comments powered by Disqus

Hosting

Rejestracja domen

Tworzymy strony WWW

Firma

Platforma hostingowa o12.pl . 2003-2022