Przeszukaj Wiedzodajnię

Przejdź do wyszukiwarki globalnej

Poradniki na Twój Email

Praktyczne informacje i specjalne oferty prosto na Twoją skrzynkę email.

Wpisz Email: 
 

Ostatnie Artykuły

Jak dodać pasek z informacją o ciasteczkach
 
Apptiker - czyli narzędzia dla strony www
 
Mierzymy wydajność strony internetowej
 
Mniej znane funkcje Google
 
Wielkie zmiany w Google
 

Ostatni komentarz

Subskrybuj kanał RSS

Kanał RSS

Od teraz o wszystkim co godne uwagi dowiesz się błyskawicznie.

U nas jesteś bezpieczny

website security

Ty też możesz chronić stronę i swoich Klientów. Sprawdź szczegóły.

Apptiker

Coraz więcej zmian w algorytmie Google

Autor: , Data publikacji , Kategoria: Marketing sieciowy, Rynek IT;
Coraz więcej zmian w algorytmie Google

Tym razem na blogu Google przeczytać możemy, że jeszcze mocniej niż dotychczas premiowany będzie układ naszej strony i jej zawartość.

To na co już od pewnego czasu bezwzględnie trzeba zwracać uwagę, to przede wszystkim jakość tego co i w jaki sposób prezentujemy na naszej witrynie. Od początku roku gdy Google wprowadziło algorytm wykrywający układ strony mechanizm ten nieustannie ewoluuje. Wynika to z faktu, że analiza układu stron i ich ocena jest niezwykle trudna. O ile człowiek jest często w stanie zrobić to zerkając po prostu na daną stronę, o tyle automat tego nie potrafi, musi więc analizować całą masę czynników i na ich podstawie konstruować wyniki mniej lub bardziej trafne.

Google coraz mniej chętnie akceptuje strony naszpikowane reklamami. Miejmy więc tego świadomość zwłaszcza gdy sądzimy, że usianie naszej strony rozmaitymi bannerami pozwoli na niej lepiej zarobić. Jeśli nikt na stronę nie wejdzie, to małe szanse że strona wygeneruje choćby najdrobniejszy zysk.
Ten ruch ze strony Google wywołał sporo obaw wśród wydawców zwłaszcza, że algorytm Google daje minus za reklamę w nagłówku strony, czyli w miejscu gdzie jest ona najlepiej widoczna i przynosi wydawcom oraz reklamodawcom największe korzyści. Przedstawiciele Google uspokajają informując, że nowy algorytm nie ma wpływu na strony gdzie ilość reklam jest umiarkowana. Dotknie to w pierwszej kolejności strony gdzie dotarcie do właściwych treści jest utrudniane przez publikowane reklamy.

Google zapowiada także, że bardziej zacznie zwracać uwagę na upychanie na stronach słów kluczowych i linków prowadzących do stron nie mających związku z tematem witryny na której się znajdują. Zapowiadane zmiany mają objąć 3% zapytań m.in. dla języka niemieckiego, chińskiego i arabskiego. Tam gdzie zjawisko spamu jest nasilone ten odsetek może być większy.

W praktyce sztuczne wykorzystywanie określonych słów/fraz na stronie może spotkać się z nieprzyjemną reakcją wyszukiwarki. Mało wartościowe zaplecza pozycjonerskie zapewne poszybują w siną dal.

 

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

 

Udostępnij ten artykuł innym:

 

Podobne artykuły

 
comments powered by Disqus

Hosting

Rejestracja domen

Tworzymy strony WWW

Firma

Platforma hostingowa o12.pl . 2003-2020