Ostatnio wdrożyliśmy kilka nowych funkcjonalności do Panelu Klienta z najważniejszych można wymienić dwie:

- Subkonta
- Hurtowe opłacanie faktur

Subkonta

Tworząc nowy kontakt w dziale "Moje Dane" istnieje teraz możliwość nadania mu statusu Subkonta co oznacza że użytkownik tego konta będzie mógł zalogować się do Strefy Klienta i poruszać się w obszarze jaki zostanie mu udostępniony (prawa dostępu do poszczególnych działów Strefy Klienta są konfigurowalne)

Funkcja ta daje teraz jeszcze więcej możliwości głównemu użytkownikowi, ponieważ może on np. utworzyć dodatkowy kontakt jako Subkonto z prawami do kontaktu z BOK czy działem Technicznym (dostęp do systemu zgłoszeń). Dzięki temu np. Webmaster strony będzie miał prawo do tworzenia zgłoszeń z poziomu Panelu Klienta. Można także utworzyć subkonto dla księgowej w firmie, której nada się prawo do kontaktu z BOK oraz do wglądu w płatności za usługi. To tylko dwa proste przykłady wykorzystania Subkont w Strefie Klienta, konfiguracji dostępu dla danego kontaktu można tworzyć o wiele więcej.

Hurtowe opłacanie faktur

Do tej pory jeśli na koncie były np. dwie lub więcej faktur pro-forma do opłacenia aby dokonać szybkiej płatności online np. przez DotPay lub PayPal trzeba było operacje płatności wykonać dla każdej faktury osobno. W tej chwili zostało to zmienione i można wskazać, które z nieopłaconych faktur chce się opłacić jednorazową transakcją.

Pozostałe funkcjonalności jakie zostały wdrożone pozwolą już wkrótce oferować specjalne promocje naszym stałym Klientom np. dla odnawianych usług.



31.05.2010





« Wstecz

Powered by WHMCompleteSolution