Przeszukaj Wiedzodajnię

Przejdź do wyszukiwarki globalnej

Poradniki na Twój Email

Praktyczne informacje i specjalne oferty prosto na Twoją skrzynkę email.

Wpisz Email: 
 

Ostatnie Artykuły

Jak dodać pasek z informacją o ciasteczkach
 
Apptiker - czyli narzędzia dla strony www
 
Mierzymy wydajność strony internetowej
 
Mniej znane funkcje Google
 
Wielkie zmiany w Google
 

Ostatni komentarz

Reklama

Subskrybuj kanał RSS

Kanał RSS

Od teraz o wszystkim co godne uwagi dowiesz się błyskawicznie.

U nas jesteś bezpieczny

website security

Ty też możesz chronić stronę i swoich Klientów. Sprawdź szczegóły.

Apptiker

Wtyczki WordPressa wspomagające obsługę klienta

Autor: , Data publikacji , Kategoria: ;
Wtyczki WordPressa wspomagające obsługę klienta

Każdy, kto świadczy usługi powinien zadbać odpowiednie sposoby zapewniające dogodny kontakt klienta z firmą.

Już ponad 80% konsumentów, poszukując informacji o produktach, usługach  czy wsparica szuka informacji w Internecie, najczęściej na stronach producenta czy usługodawcy. Udostępnienie odpowiednich informacji na stronie oraz dogodnych form kontaktu buduje zaufanie do firmy oraz buduje więź z klientem.

Świadczenie usług rozpoczyna się od zaoferowania prostych form kontaktu, takich jak e-mail, kontakt telefoniczny czy formularz kontaktowy na stronie. To łatwe metody kontaktu, ale mają jedną wspólną cechę – wymagają od klienta oczekiwania na odpowiedź. Czasami czas oczekiwania może okazać się dla klienta zbyt długi i prowadzić do jego zniechęcenia lub nieporozumień pomiędzy obiema stronami.

Aby wyróżnić się na tle konkurencji i poprawić jakość obsługi klienta trzeba czegoś więcej niż wspomniane formy kontaktu. Należą do nich między innymi: czat, system zgłoszeń czy sekcja najczęściej zadawanych pytań (FAQ).

Podsumowując, dobry system obsługi klienta powinien oferować kilka, odpowiednio dobranych do potrzeb klientów form kontaktu. Należą do nich:

  • e-mail – e-mail jest łatwy w użyciu, dobrym rozwiązaniem jest zintegrowanie go z systemem obsługi zgłoszeń, który automatyczne nadaje numer przesłanemu zapytaniu, daje to pewność klientowi, że jego e-mail nie będzie zignorowany
  • czat – to małe wyskakujące okno zintegrowane z witryną, poprzez które odwiedzający stronę mogą kontaktować się w czasie rzeczywistym przy pomocy przesyłanych wiadomości tekstowych, głosowych czy wideo z przedstawicielami firmy
  • FAQ (Frequently Asked Questions) – sekcja najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami jest dogodną metodą umożliwienia klientom samodzielnego dotarcia do informacji wsparcia; wielu użytkowników lubi samodzielnie szukać rozwiązania przed skontaktowaniem się z obsługą
  • system obsługi zgłoszeń – dobry system zapewni nadanie zgłoszeniu numer umożliwiający jego śledzenie, a także opis problemu i jego rozwiązanie
  • telefon – umieszczenie na stronie informacji o numerach telefonów, pod którymi mogą uzyskać wsparcie

 

Wszystkie te usprawnienia obsługi klienta można zintegrować ze stroną opartą na WordPressie instalując odpowiednie wtyczki. Wybór jest duży. Poniżej omawiamy kilka wybranych dodatków usprawniających system obsługi klienta. Niektóre z nich specjalizują się w jednej z metod, inne oferują cały komplet.

 

FAQ & Knowledge Base Plugin

Wtyczka umożliwiająca dodanie na stronie sekcji pytań i odpowiedzi. Do jej utworzenia sekcji wymagane jest założenia darmowego konta Casengo, dzięki któremu otrzymujesz darmową unikalną subdomenę Casengo. Po wprowadzeniu adresu tej domeny w sekcji konfiguracji wtyczki w panelu administracyjnym WordPressa można aktywować stronę, na której będzie widoczna sekcja wsparcia. Po aktywacji strona jest dostępna w menu strony.

Pytania i odpowiedzi wprowadza się logując do stworzonego konta Casengo. Po ich dodaniu są od razu widoczne na stronie. Jej wygląd integruje się z szablonem strony, ale istnieje również możliwość użycia własnych stylów CSS. Na górze strony dostępna jest okno wyszukiwarki artykułów oraz ostatnio dodane wpisy.

 

 

Q and A Focus Plus FAQ

Wtyczka umożliwia utworzenie nielimitowanej sekcji z pytaniami i odpowiedziami (FAQ) i wstawianie ich na stronie przy pomocy krótkich kodów. Pytania i odpowiedzi mogą być kategoryzowane, porządkowane, także tagowane. Sekcję pytań i odpowiedzi można umieścić na oddzielnej stronie lub dzięki oferowanemu przez wtyczkę widgetowi sekcja FAQ może być umieszczona w dowolnym miejscu sekcji widgetów.

 

Q and A Focus Plus FAQ

Wtyczka oferuje również system oceniana umieszczonych na stronie odpowiedzi.

 

 

 1   2   3    następna strona

 

Ocena: 54321 (5.00/5), bazuje na 1 głosie.

 

Udostępnij ten artykuł innym:

 

Podobne artykuły

 
comments powered by Disqus

Hosting

Rejestracja domen

Tworzymy strony WWW

Dbamy o bezpieczeństwo

Firma

Platforma hostingowa o12.pl :: PROT Profesjonalne Technologie Sp. z o.o. 2003-2016