Przeszukaj Wiedzodajnię

Przejdź do wyszukiwarki globalnej

Poradniki na Twój Email

Praktyczne informacje i specjalne oferty prosto na Twoją skrzynkę email.

Wpisz Email: 
 

Ostatnie Artykuły

Jak dodać pasek z informacją o ciasteczkach
 
Apptiker - czyli narzędzia dla strony www
 
Mierzymy wydajność strony internetowej
 
Mniej znane funkcje Google
 
Wielkie zmiany w Google
 

Ostatni komentarz

Subskrybuj kanał RSS

Kanał RSS

Od teraz o wszystkim co godne uwagi dowiesz się błyskawicznie.

U nas jesteś bezpieczny

website security

Ty też możesz chronić stronę i swoich Klientów. Sprawdź szczegóły.

Apptiker

Biografia Jobs’a sprzedaje się jak świeże bułeczki

Autor: , Data publikacji , Kategoria: Wydarzenia;
Biografia Jobs’a sprzedaje się jak świeże bułeczki

5 grudnia minęły dwa miesiące od śmierci Steve'a Jobsa, genialnego wizjonera, który łącząc nieskrepowaną niczym wyobraźnię z osiągnięciami techniki zrewolucjonizował kilka branż: komputery osobiste, filmy animowane, muzykę, telefony, DTP.
Jak się okazuje śmierć Steve Jobsa wzmocniła zainteresowanie nie tylko produktami firmy Apple ale też osobą, która stworzyła potęgę "nadgryzionego jabłka".

Nagła śmierć Steve'a Jobsa, spowodowała przyśpieszenie pojawienia się na rynku jego biografii, która pierwotnie miała być wydana na wiosnę 2012 roku. Książka autorstwa Waltera Issacsona, napisana niejako na zlecenie Jobsa choć bez jego ingerencji w treść, w ciągu 45 dni od daty światowej premiery dotarła na pierwsze miejsce listy bestsellerów księgarni internetowej Amazon, a tym samym stała się najbardziej poczytną książką tego roku. Tylko w ciągu pierwszego tygodnia w stanach zjednoczonych sprzedano 379 tys egzemplarzy. W Wielkiej Brytanii jak podaje Guardiana, w ciągu pierwszych pięciu dni sprzedało się 37 tys. egzemplarzy biografii Jobsa.

Polska premiera książki miała miejsce 21 listopada i również u nas sprzedaje się ona jak świeże bułeczki, choć przyznam szczerze, zdziwił mnie fakt, że na liście najczęściej kupowanych książek w listopadzie w księgarni merlin.pl znajduje się ona dopiero na siódmej pozycji. Być może dlatego, że wiele osób zainteresowanych biografią twórcy Apple sięgnęło po książkę w formie audiobooka. Jak podaje serwis audioteka.pl, w ciągu pierwszych godzin sprzedaży polskiej wersji biografii Jobs'a liczba zakupów osiągnęła wartość dwóch książek na minutę, co jest najlepszym jak dotychczas wynikiem.

Szkoda, ze sam Jobs nie może zobaczyć tych liczb, wszak nie kto inny jak on sam jest autorem stwierdzenia, że "ludzie nie czytają już dziś książek".

 

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

 

Udostępnij ten artykuł innym:

 

Podobne artykuły

 
comments powered by Disqus

Hosting

Rejestracja domen

Tworzymy strony WWW

Firma

Platforma hostingowa o12.pl . 2003-2020