HELPDESK > Baza Wiedzy > Strefa Klienta


Czy mam dostęp do wysłanych do mnie powiadomień?
TAK. Wszystkie wysłane przez nas powiadomienia, wygenerowane automatycznie przez panel klienta...
Czy mogę dokonać zbiorczej płatności za kilka faktur pro forma?
TAK. Panel Strefy Klienta daje możliwość dokonania płatności za wszystkie nieopłacone...
Czy mogę śledzić moją korespondencję i historię zgłoszeń?
TAK. Pełna historia przesłanych zgłoszeń wraz otrzymanymi odpowiedziami jest widoczna w...
Czy mogę śledzić status sieci i serwerów, na których są umieszczone moje usługi?
TAK. Informacja o stanie sieci oraz statusie serwerów  jest dostępna po wyborze zakładki...
Czy mogę zasilić moje konto klienta?
TAK. W zakładce "Billing>Dodaj środki" istnieje możliwość zasilenia swojego konta...
Czy mogę zmienić pytanie bezpieczeństwa?
TAK. Zmiana pytania bezpieczeństwa jest dostępna przy pomocy opcji Aktualizuj swoje dane...
Gdzie znajdę informacje o moich płatnościach?
Informacje o płatnościach i fakturach są widoczne w kliku miejscach Strefy Klienta.Pierwsze...
Jak zmienić hasło do Strefy Klienta mojej usługi?
Opcja zmiany hasła do Strefy Klienta jest dostępna po zalogowaniu do Strefy w zakładce "Witaj...
Jak zmienić plan konta hostingowego?
Aby zmienić plan posiadanego konta hostingowego nie musisz zakładać nowej usługi i na nowo...
Czy mogę zaktualizować swoje dane?
TAK. Dane teleadresowe oraz informacje dotyczące sposobu rozliczeń  można zmienić przy...
Jak utworzyć zapytanie do działu obsługi?
Dowolne zapytanie lub zgłoszenie problemu technicznego może być wysłane przy pomocy opcji...
Do czego służy zakładka Moje Projekty?
Zakładka "Moje Projekty" dostępna w Strefie Klienta, to dział gdzie znajdują się informacje...

Powered by WHMCompleteSolution