HELPDESK > Baza Wiedzy > Strefa Klienta > Czy mogę śledzić moją korespondencję i historię zgłoszeń?


Czy mogę śledzić moją korespondencję i historię zgłoszeń?




TAK. Pełna historia przesłanych zgłoszeń wraz otrzymanymi odpowiedziami jest widoczna w zakładce "Wsparcie > Zgłoszenia" Strefy Klienta.


Po wybraniu tej opcji widoczne jest zestawienie wszystkich wysłanych zgłoszeń wraz z ich adresatem, statusem oraz opcją podglądu pełnej treści korespondencji.


Po wejściu w szczegóły zgłoszenia widoczna jest pełna historia korespondencji. dostępne są również opcje Odpowiedz oraz Zamknij Zgłoszenie (dla zgłoszeń o statusie Otwarte). Zgłoszeniom, na które nie została przesłana odpowiedź w ciągu 4 dni od ich wysłania, automatycznie zostaje nadany status Zamknięte.  W przypadku zgłoszeń o statusie Zamknięte jest możliwość odpowiedzi na zgłoszenie, co zmienia automatycznie status zgłoszenia na Otwarte.




Czy ten artykuł okazał się pomocny?

Dodaj do ulubionych Dodaj do ulubionych    Pobierz do druku Pobierz do druku

Ci którzy czytali ten artykuł czytali także:

comments powered by Disqus

Powered by WHMCompleteSolution