Baza wiedzy

Czy mogę śledzić moją korespondencję i historię zgłoszeń? Drukuj

  • 2

TAK. Pełna historia przesłanych zgłoszeń wraz otrzymanymi odpowiedziami jest widoczna w zakładce Wsparcie > Zgłoszenia Strefy Klienta.
 
 
 
Po wybraniu tej opcji widoczne jest zestawienie wszystkich wysłanych zgłoszeń wraz z ich adresatem, statusem oraz opcją podglądu pełnej treści korespondencji.
 
Po wejściu w szczegóły zgłoszenia widoczna jest pełna historia korespondencji. Dostępne są również opcje Odpowiedz oraz Zamknij (dla zgłoszeń o statusie Otwarte). Zgłoszeniom, na które nie została przesłana odpowiedź w ciągu 4 dni od ich wysłania, automatycznie zostaje nadany status Zamknięte.  W przypadku zgłoszeń o statusie Zamknięte jest możliwość odpowiedzi na zgłoszenie, co zmienia automatycznie status zgłoszenia na Otwarte.
 

Czy ta odpowiedź była pomocna?

« Powrót