HELPDESK > Baza Wiedzy > Strefa Klienta > Jak utworzyć zapytanie do działu obsługi?


Jak utworzyć zapytanie do działu obsługi?




Dowolne zapytanie lub zgłoszenie problemu technicznego może być wysłane przy pomocy opcji Otwórz Zgłoszenie dostępnej w menu głównym Strefy Klienta lub przycisku Otwórz Zgłoszenie widocznego na stronie głównej strefy.



Wyboru odpowiedniego adresata zgłoszenia lub zapytania dokonuje się przez kliknięcie w link z jego nazwą nazwą.


Na kolejnej stronie pojawi się formularz zgłoszenia, w którym domyślnie wypełnione są pola Klient oraz Email Klienta oraz dział firmy, z którego chcemy się skontaktować. Na tym etapie można zmienić dział, do którego kierowane jest zgłoszenie poprzez wybór działu z listy rozwijalnej w polu Dział.

Aby poprawnie wypełnić formularz należy wprowadzić pole Temat, wybrać Rodzaj usługi, której dotyczy zapytanie, nadać odpowiedni Priorytet zgłoszeniu oraz wpisać treść wiadomości.
Do zgłoszenia można dołączyć pliki, np. ze zrzutami ekranów, informacjami o błędach itp., które w znacznym stopniu ułatwiają diagnozę problemu lub przekazują dodatkowe informacje. Wysłanie wypełnionego formularza następuje po wybraniu opcji Wyślij


Po jego wysłaniu widzimy potwierdzenie jego przyjęcia wraz z identyfikatorem nadanym zgłoszeniu. Równocześnie na adres e-mail podany zgłoszeniu zostaje automatycznie przesłane dodatkowe potwierdzenie jego wysłania. Nadanym identyfikatorem należy posługiwać się w dalszych kontaktach w sprawie przesłanego zapytania.





Czy ten artykuł okazał się pomocny?

Dodaj do ulubionych Dodaj do ulubionych    Pobierz do druku Pobierz do druku

Ci którzy czytali ten artykuł czytali także:

comments powered by Disqus

Powered by WHMCompleteSolution