HELPDESK > Baza Wiedzy > Strefa Klienta > Jak zmienić hasło do Strefy Klienta mojej usługi?


Jak zmienić hasło do Strefy Klienta mojej usługi?




Opcja zmiany hasła do Strefy Klienta jest dostępna po zalogowaniu do Strefy w zakładce "Witaj > Zmiana hasła".


Po wybraniu tej opcji widoczny jest formularz, do którego należy wprowadzić aktualne hasło oraz dwukrotnie nowe hasło. W trakcie wprowadzania nowego hasła jest wyświetlana jego siła (słabe, średnie, silne). Zalecamy używanie silnych haseł (odpowiednio długich, zawierających litery, cyfry i symbole). 


Zmianę hasła akceptujemy przyciskiem Zapisz Zmiany. Nowe hasło obowiązuje od następnego logowania do Strefy.


Czy ten artykuł okazał się pomocny?

Dodaj do ulubionych Dodaj do ulubionych    Pobierz do druku Pobierz do druku

Ci którzy czytali ten artykuł czytali także:

comments powered by Disqus

Powered by WHMCompleteSolution