HELPDESK > Baza Wiedzy > Strefa Klienta > Czy mogę śledzić status sieci i serwerów, na których są umieszczone moje usługi?


Czy mogę śledzić status sieci i serwerów, na których są umieszczone moje usługi?




TAK. Informacja o stanie sieci oraz statusie serwerów  jest dostępna po wyborze zakładki "Wsparcie > Status Sieci"


Prezentowana lista wyświetla w czasie rzeczywistym statusy usług HTTP, FTP, POP3, obciążenie serwerów oraz czas ich nieprzerwanej pracy poszczególnych serwerów.


W przypadku problemów z serwerem, na którym znajdują się Twoje konta, informacje są wyróżniane złotym kolorem tła. Na tej stronie dostępne są również komunikaty o aktualnie trwających, planowanych oraz zamkniętych pracach serwisowych.


Czy ten artykuł okazał się pomocny?

Dodaj do ulubionych Dodaj do ulubionych    Pobierz do druku Pobierz do druku

Ci którzy czytali ten artykuł czytali także:

comments powered by Disqus

Powered by WHMCompleteSolution