HELPDESK > Baza Wiedzy > Strefa Klienta > Czy mogę zasilić moje konto klienta?


Czy mogę zasilić moje konto klienta?




TAK. W zakładce "Billing>Dodaj środki" istnieje możliwość zasilenia swojego konta wybraną kwotą, przy pomocy którego można błyskawicznie regulować bieżące płatności. Konto może być zasilone kwotą od 50 do 1000 PLN, za pomocą przelewu, Płatności DotPay lub PayPal.
Maksymalny bilans konta to 2000 PLN, środki wpłacone na konto nie podlegają zwrotowi i mogą być wykorzystanie do opłacania nowych lub bieżących usług na koncie klienta, którego się znajdują.


Funkcja doładowania konta jest widoczna również w zakładce Witaj Strefy Klienta.



Po wyborze opcji należy wprowadzić kwotę zasilenia oraz wybrać sposób płatności, a następnie kliknąć w przycisk Dodaj Środki.


Nastąpi przekierowanie do wybranego kanału płatności.



Informacja o kwocie zgromadzonych środków na koncie jest wyświetlana na stronie głównej po zalogowaniu do Strefy Klienta.




Czy ten artykuł okazał się pomocny?

Dodaj do ulubionych Dodaj do ulubionych    Pobierz do druku Pobierz do druku

Ci którzy czytali ten artykuł czytali także:

comments powered by Disqus

Powered by WHMCompleteSolution