HELPDESK > Baza Wiedzy > Strefa Klienta > Do czego służy zakładka Moje Projekty?


Do czego służy zakładka Moje Projekty?




Zakładka "Moje Projekty" dostępna w Strefie Klienta, to dział gdzie znajdują się informacje na temat realizowanych dla Ciebie projektów przez firmę prot i platformę o12.pl. Przykładowo jeśli zlecasz nam przygotowanie nowej strony internetowej cały proces związany z jej realizacją możesz śledzić właśnie w tym miejscu. Przyjrzyjmy się dokładniej tej funkcjonalności.

Aby sprawdzić status realizowanych dla Ciebie projektów przejdź do działu "Usługi > Moje Projekty".


Projekty


Jeśli prowadzimy realizację na kolejnej stronie znajdziesz podstawowe informacje na temat projektu lub projektów, takie jak: nazwę realizacji, datę rozpoczęcia, planowaną datę zakończenia itd...


Projekty

Możesz przejść do szczegółów, gdzie znajdziesz szereg dodatkowych informacji takich jak: listę poszczególnych zadań wykonywanych w ramach projektu, czas pracy poświęcony na realizację całości i pojedynczych zadań, znajdziesz powiązane z projektem zgłoszenia, a informacje o płatnościach. W razie potrzeby możesz także utworzyć zadanie do wykonania lub załączyć dodatkowe pliki mogące pomóc nam w realizacji.


Projekty


Dzięki temu, że możesz śledzić realizację projektu bezpośrednio w Strefie Klienta dokładnie wiesz na jakim etapie znajduje się realizacja zadania po naszej stronie. Bez wątpienia ułatwi Ci to planowanie kolejnych działań, a także pozwoli lepiej kontrolować koszty związane z projektem.
Jeśli jesteś zainteresowany realizacją np. nowej strony internetowej skontaktuj się z nami pisząc pod adres: projektowanie@prot.pl.



Czy ten artykuł okazał się pomocny?

Dodaj do ulubionych Dodaj do ulubionych    Pobierz do druku Pobierz do druku

Ci którzy czytali ten artykuł czytali także:

comments powered by Disqus