Baza wiedzy

Straciłeś nagle łączność z serwerem? Drukuj

  • 4

Kładziemy duży nacisk na bezpieczeństwo danych naszych Klientów. Stosujemy szereg zabezpieczeń, do których należą m.in. systemy chroniące konta przed próbami łamania haseł, skanery monitorujące przesyłane na serwer pliki pod kątem wirusów i innych zagrożeń takich jak np. exploity oraz inny kod potencjalnie stwarzający zagrożenie.

Jak działa ochrona?

Numer IP, z którego przesyłane są potencjalnie niebezpieczne pliki lub podejmowane są działania uznane za groźne (np. wiele nieudanych prób zalogowania się na konta pocztowe, FTP, panelu administracyjnego itd...), jest automatycznie blokowany. Chroni to w wysokim stopniu konta przed konsekwencjami wycieku haseł czy świadomego lub nie przesyłu na serwer plików zawierających niebezpieczny kod.
Jeśli podczas swojej pracy zdarzy się, że Twoje IP wpadnie na czarną listę, wystarczy że zalogujesz się do Strefy Klienta na stronie https://o12.pl/panel/clientarea.php, a nasze mechanizmy automatycznie sprawdzą czy IP, z którego się łączysz, nie jest blokowane na serwerze, na którym masz aktywne konto hostingowe. Jeśli wynik testu będzie pozytywny, Twoje IP zostanie automatycznie odblokowane. Niezależnie od tego, w każdej chwili, będąc zalogowanym w Strefie Klienta, możesz wywołać akcje sprawdzenia blokady IP poprzez uruchomienie opcji menu Wsparcie > Odblokuj Adres IP.
W niektórych sytuacjach system może zastosować tzw. twardą blokadę (np. nałożoną ręcznie przez administratorów o12.pl), co oznacza, że jej zdjęcie nie nastąpi samoczynnie. Jeśli tak się stanie, skontaktuj się z BOK lub bezpośrednio z Działem Technicznym, aby wyjaśnić sprawę.

Pomimo wszystkich działań, jakie stosujemy na o12.pl, prosimy nie zapominaj o tym, aby odpowiednio chronić swoje hasła dostępowe, regularnie je zmieniać i dbać o to, aby komputer, z którego się łączysz, miał zapewnioną skuteczną i aktualną ochronę antywirusową.

Czy ta odpowiedź była pomocna?

« Powrót